Završeno je snimanje još jednog Blankovog kratkometražnog igranog filma “Krš“, scenarista i
redatelja Petra Vukičevića te producentice Žane Jukić.
Film “Krš” donosi važnu i emocionalnu priču kojoj je cilj potaknuti duboke refleksije o muškosti i međugeneracijskim odnosima. Ovaj meditativni film istražuje emocionalne sukobe i dinamiku odnosa između oca Željka (Leon Lučev) i sina Mislava (Stipe Jelaska), fokusirajući se na muški identitet i borbu protiv tradicionalnih obrazaca ponašanja.
Snimanje filma odvijalo se na autentičnim lokacijama u Dalmatinskoj zagori, od 9. do 13.
listopada 2024. godine. Projekt su prepoznali i podržali Hrvatski audiovizualni centar (HAVC),
Grad Zagreb i Grad Zadar te je realiziran u koprodukciji s Kinoklubom Split.
Obrazloženje umjetničkog savjetnika za kratkometražni igrani film – Marija Kozine po rezultatima Javnog poziva za poticanje audiovizualnih djelatnosti i stvaralaštva – kategorija proizvodnje kratkometražnog igranog filma na kojem se kratki igrani film Krš našao među odabranima. Prilikom odabira prijedloga za sufinanciranje vodio sam računa o dorađenosti scenarija, uvjerljivosti redateljske koncepcije i motivacije te stupnju pripremljenosti i izvedivosti samoga projekta.
“Priča o mladiću u kasnim dvadesetima koji odlazi k ocu u provinciju ne bi li zaliječio slomljeno srce, pri čemu shvaća da je svome roditelju u nekim aspektima sličniji nego bi to htio priznati. Važnu ulogu pritom će odigrati i lik bika Gare, tragičnog junaka lokalnih bikijada. Ovakve priče o ranjenoj muškosti na razini teme možda i nisu nepoznanica u kinematografiji, ali rijetko su kada napisane ovako vješto i koncizno. Petar Vukičević apsolvent je filmske i TV režije na zagrebačkoj Akademiji dramske umjetnosti, iza sebe ima i dokumentarni film na sličnu temu, a u scenariju je demonstrirao poznavanje sredine, lokalnog idioma, ali i emocionalne konstelacije likova, što ovoj priči daje svježinu i autentičnost.“

















*Tijekom snimanja niti jedna životinja nije zlostavljana ni ozlijeđena.
Foto: Blank / Denis Komljenović