Američki proizvođač zrakoplova Cirrus odabrao je Bol kao savršenu pozadinu za izradu novih visokokvalitetnih marketinških materijala za promociju svojih proizvoda. Paul Schmutzler,...
Američki proizvođač zrakoplova Cirrus odabrao je Bol kao savršenu pozadinu za izradu novih visokokvalitetnih marketinških materijala za promociju svojih proizvoda. Paul Schmutzler, glavni producent internog medijskog tima je dao izjavu u kojoj predstavlja kompaniju i dijeli svoja pozitivna iskustva sa filmskog seta.
“Cirrus je poznata kompanija, globalni lider u privatnom zrakoplovstvu i proizvođač najprodavanijih klipnih zrakoplova SR serije i Vision Jeta®, prvog svjetskog privatnog mlažnjaka s jednim motorom.
Interni medijski tim Cirrusa zadužen je za produkciju visokokvalitetnih marketinških materijala koji se tiču naših zrakoplova i klijenata koji ih svakodnevno koriste. Naš proizvod ističemo stvaranjem marketinškog materijala koji kombinira prekrasna mjesta, ljude i naše zrakoplove. Ove godine smo odlučili osvježiti naš europski marketinški sadržaj sa snimanja koje smo zadnji puta snimali u Švicarskoj 2021. godine. Željeli smo drugačije vizure od alpskih prizora koje smo imali u Gstaadu, pa smo počeli tražiti idealnu lokaciju. Pregledali smo opcije u Škotskoj, Španjolskoj, Francuskoj, Švicarskoj, Grčkoj, Švedskoj, Norveškoj, Finskoj, Engleskoj, Sloveniji, Slovačkoj i Italiji, ali smo se odlučili za mali otok Brač u Hrvatskoj.

Planiranje je trajalo nekoliko mjeseci, a zahtijevalo je koordinaciju između našeg medijskog tima u Knoxvilleu, Tennesseeju, i lokalne produkcijske kuće u Hrvatskoj. Film Rentals je bio naš partner za opremu na setu poput svjetala, stalaka, generatora i DIT opreme. Croatian Creative Casting osigurala nam je glumce, statiste koji su nam bili potrebni na setu. Ivana Lončar i Andrea Bošković pobrinule su se za frizuru i šminku, dok su Marcela Vrček i Ira Rumora brinule o stiliziranju garderobe za sve glumce i statiste.
Napravili smo dugačak put iz SAD-a do Hrvatske, ali sve je prošlo glatko i bez većih problema. Putovali smo preko Amsterdama i stigli u Zračnu luku Split, gdje smo unajmili tri vozila za osoblje i opremu. Film Rentals je poslao vozača u Split da nam dostavi opremu odmah po slijetanju. Odatle smo se odvezli do trajektne luke i ukrcali na brod za Supetar.
Dolazak na Brač bio je nestvaran jer smo prvi put uživo vidjeli mjesta koja smo do tada gledali samo na fotografijama i videozapisima. Vožnja preko planina do naše baze u Bolu bila je veličanstvena, s prekrasnim pogledom na Jadran i planine na kopnenom dijelu Hrvatske. Kada smo stigli u Bol i počeli istraživati novu okolinu, odmah smo znali da je naš izbor lokacije bio pravi jer ćemo s ovim pokazati potpuno drugačiju i jedinstvenu lokaciju u Europi našim klijentima.

Tijekom boravka u Bolu proveli smo dva dana u izviđanju i pripremama te četiri dana snimanja. Lokalne tvrtke koje su nam omogućili korištenje svojih objekata bili su divni i susretljivi, a s nekima smo se sprijateljili provodeći vrijeme zajedno. Općinski upravitelj Kristian Bačić pomogao nam je osigurati dozvole za snimanje na mnogim mjestima diljem grada i nismo imali problema s pristupom bilo kojem javnom mjestu za snimanje.
Nakon dana snimanja u Bolu, preselili smo se na Zračnu luku Brač gdje smo dva dana s glumcima snimali naše zrakoplove. Menadžerica Petra Bonačić-Sargo pomogla nam je osigurati dozvolu za korištenje zgrade terminala i rampnog prostora potrebnog za našu ekipu od oko 30 ljudi. Cijelo osoblje zračne luke bilo je izuzetno susretljivo i omogućilo nam je neometan rad u sigurnom okruženju. Restoran Mali Raj iz Bola pružio nam je usluge cateringa na setu tijekom dana u zračnoj luci.
Sveukupno, uspješno smo završili snimanje u Hrvatskoj i vratili se s oko 5 terabajta foto i video sadržaja. Tijekom narednih tjedana nas očekuje priprema sadržaja s kojim ćemo započeti postprodukciju kako bi novi marketinški materijali bili spremni za korištenje krajem godine.”






Hrvatski film „Čovjek koji nije mogao šutjeti“ odnio je pobjedu u kategoriji najbolji kratkometražni film, ispred deset nominiranih filmova (i nešto više...
Hrvatski film „Čovjek koji nije mogao šutjeti“ odnio je pobjedu u kategoriji najbolji kratkometražni film, ispred deset nominiranih filmova (i nešto više od 4.200 pristiglih), koji su se natjecali na ovogodišnjem 77. izdanju Filmskog festivala u Cannesu!
Tako je film redatelja i scenarista Nebojša Slijepčević postao prvim hrvatskim filmom ovjenčanim Zlatnom palmom od osamostaljenja.
Čovjek koji nije mogao šutjeti trinaestominutna je drama temeljena na stvarnom događaju – masakru u Štrpcima (Bosna i Hercegovina) iz 1993. godine, kada su pripadnici Vojske Republike Srpske iz putničkog vlaka koji je vozio na relaciji Beograd-Bar prvo oteli, potom mučili, a zatim i smaknuli 19 civila. Jedini od petstotinjak putnika koji im se odlučio suprotstaviti bio je umirovljeni časnik JNA, Kaštelanin Tomo Buzov (Goran Bogdan) – naslovni čovjek koji nije mogao šutjeti, a koji će zbog svog hrabrog čina i sam biti ubijen.
Uz Slijepčevića, za ostvareni povijesni uspjeh zaslužni su i montažer Tomislav Stojanović, direktor fotografije Gregor Božić, oblikovatelj zvuka Ivan Andreev, producenti Katarina Prpić i Danijel Pek (produkcijska kuća Antitalent) te koproducenti BoštjanVirc (Studio Virc, Slovenija), KatyaTrichkova (ContrastFilms, Bugarska) i NoëlleLévénez (Les Films Norfolk, Francuska).
Od glumaca, pak, osim Bogdana također i Dragan Mićanović, Silvio Mumelaš, AlexisManenti, Dragan Mićanović, Lara Nekić, Priska Ugrina, Dušan Gojić, Nebojša Pop Tasić, Mijo Pavelko, Martin Kuhar, Jakov Zovko i Robert Ugrina.






Film je snimljen uz potporu Hrvatskog audiovizualnog centra, a svoju hrvatsku premijeru imat će 18. lipnja u Ljetnom kinu Bačvice u sklopu Festivala mediteranskog filma Split.
Čestitke na ovom velikom priznanju!
Izvor: HAVC
svibanj 2024.
Ovu nedjelju smo otpratili ekipu na aerodrom nakon 20 dana intenzivnog snimanja reality serije “90Day Fiancé: Before the 90 Days”. Tijekom tog...
Ovu nedjelju smo otpratili ekipu na aerodrom nakon 20 dana intenzivnog snimanja reality serije “90
Day Fiancé: Before the 90 Days”. Tijekom tog vremena, produkcija je istražila brojne lokacije diljem
Splitsko-dalmatinske županije, otkrivajući bogatstvo i raznolikost našeg kraja.
Jedva čekamo novu sezonu koja će donijeti prekrasne kadrove naše županije na male ekrane diljem
svijeta, jer gledanost ovog američkog realityja doseže nevjerojatnih 80 milijuna gledatelja po epizodi!
“90 Day Fiancé: Before the 90 Days” prati parove koji su se upoznali putem online alata za
upoznavanje te se sada, nakon virtualne romanse, susreću uživo po prvi put.
Serijal je proizvod produkcijske kuće Sharp Entertainment u suradnji s produkcijskim servisom
Croatian Creative Films.
Hvala svima koji su sudjelovali u ovom uzbudljivom projektu!
Kako su izgledale scene sa snimanja, pogledajte dolje niže u fotogaleriji:
Split, 16. travnja 2024.
Photo credit: Croatian Creative Films










Trgovački lanac Studenac je izabrao prekrasnu trogirsku rivu kao kulisu za svoju novu reklamu. Na snimanju su uživali glumci, među kojima je glavna...
Trgovački lanac Studenac je izabrao prekrasnu trogirsku rivu kao kulisu za svoju novu reklamu.
Na snimanju su uživali glumci, među kojima je glavna uloga pripala voditeljici Marijani Batinić, ali i prolaznici.
Prekrasan dan, rasplesani glumci i predivna kulisa najbolje se vide na fotografijama sa snimanja.
Photo: SDFU




Ekipa produkcijske kuće prve engleske nogometne lige “Premier League Productions” je proteklog tjedna snimila dokumentarni film o hrvatskim igračima u engleskoj ligi....
Ekipa produkcijske kuće prve engleske nogometne lige “Premier League Productions” je proteklog tjedna snimila dokumentarni film o hrvatskim igračima u engleskoj ligi. Dokumentarac je dio “PL Stories”, tjedne emisije s globalnim dosegom koji pokriva 189 država.
U ovoj 26-minutnoj epizodi sudjeluju velika imena hrvatskog i svjetskog nogometa kao što su Luka Modrić, Slaven Bilić, slavni američko-hrvatski producent Pete Radovich, engleski trener Harry Redknapp, Joško Gvardiol i Mateo Kovačić. A u Zagrebu i Splitu se snimalo s Nikom Kranjčarom i legendarnim Borom Primorcem.
Objava dokumentarca je planirana 17. travnja 2024. na svim kanalima koji prenose Premier League.




Izmjenama Zakona predlaže se uvođenje dodatnog financiranja razvoja i proizvodnje hrvatskih audiovizualnih djela neovisnih proizvođača kroz mogućnost da se iznos sredstava uplaćenih...
Izmjenama Zakona predlaže se uvođenje dodatnog financiranja razvoja i proizvodnje hrvatskih audiovizualnih djela neovisnih proizvođača kroz mogućnost da se iznos sredstava uplaćenih kao razna fiskalna davanja, investira u nova audiovizualna djela.
19. siječnja 2024. godine – Ministarstvo kulture i medija uputilo je u savjetovanje sa zainteresiranom javnošću „Nacrt prijedloga Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o audiovizualnim djelatnostima“.
Izmjenama Zakona predlaže se uvođenje dodatnog financiranja razvoja i proizvodnje hrvatskih audiovizualnih djela neovisnih proizvođača kroz mogućnost da se iznos sredstava uplaćenih kao razna fiskalna davanja, investira u nova audiovizualna djela.
Više o ovoj temi možete pročitati ovdje
Javnom savjetovanju možete pristupiti na: https://esavjetovanja.gov.hr/ECon/MainScreen?entityId=26224
Splitsko-dalmatinski filmski ured (SDFU) je osnovan s ciljem privlačenja filmskih ekipa i projekata za snimanje filmova, TV serija i ostalih multimedijalnih sadržaja u županiji. Ured je ovlašten za pronalaženje i prezentaciju potencijalnih filmskih lokacija, logistiku domaćim i stranim produkcijama, ishodovanje dozvola za snimanje, kao i umrežavanje produkcijskih ekipa, filmskih djelatnika, te lokalnih ugostitelja i hotelijera.